Een site met impact voor Imagebuilders

Imagebuilders bouwt als global shopfitter aan het imago van hun klanten. Wij bouwden mee aan Imagebuilders eigen online imago door een website te ontwikkelen met maximale impact!

Het perfecte visitekaartje voor Imagebuilders

Wereldwijd vanuit Apeldoorn

In het zuiden van Apeldoorn vind je Imagebuilders. Een prachtig bedrijf dat actief is in de shopfitting industrie. Mogelijk rinkelt er nu geen belletje, maar met het werk van Imagebuilders ben je zeker bekend. Shopfitting is het verzorgen van een (volledige) winkelinrichting. Het zijn niet de kleinsten die het Apeldoornse bedrijf weten te vinden. Hun werk vind je namelijk bij merken als G-Star, Levi’s en Scotch & Soda.

Eigen beheer, eigen zeer

Imagebuilders is een echt ‘bouw’ bedrijf; zelf de handjes uit de mouwen, daar zijn ze niet vies van. Daarom ontwikkelden ze hun website ook in eigen beheer. Echter, op een gegeven moment liep niet meer alles helemaal naar wens;

 de plug-ins werkten niet lekker en de content verscheen anders dan bedoeld; de site voldeed niet meer. Zonde! Want WordPress kan je (online) leven zoveel makkelijker maken.

Daarom wilden ze een nieuwe website, alles moest weer werken zoals zij het bedoelden. Dezelfde huisstijl, maar dan alles weer makkelijk. Internetbureau Max stond klaar om te helpen.

Op zoekwoorden onderzoek

Met Imagebuilders startten we met een strategie brainstorm en gingen we op zoek hoe de nieuwe website het perfecte visitekaartje kon worden. We bepaalden het concept, stelden doelen en stemden de wensen op de doelgroep af. Het eindstation? Een gedegen plan voor de online strategie.

Als input voor het onderzoek deden we vooraf een onderzoek naar de zoekwoorden. Zoekwoorden waarmee gebruikers al op de website kwamen, maar vooral ook zoekwoord onderzoek naar nieuwe kansen. Zo zochten we naar een manier om maximale impact te kunnen maken.

Vanuit alle gevonden zoektermen en de reeds aanwezige content op de site hebben we Imagebuilders geadviseerd over de sitestructuur. Hierin is gezocht naar een juiste verhouding tussen beeld en tekst, want echte beelddenkers kunnen niet zonder beeld. Door kwalitatief hoogwaardige afbeeldingen te gebruiken en deze te optimaliseren voor de zoekmachine, biedt dit kansen voor de vindbaarheid.

Video header

Op de website van Imagebuilders start direct de video header. In deze video krijg je snel een goede indruk van het bedrijf, de medewerkers en hun enthousiasme. Met een video bereik je mensen die visueel ingesteld zijn. Soms kun je er complexere zaken eenvoudiger en begrijpelijker communiceren. En ook video draagt bij aan een betere vindbaarheid in de zoekmachine.

Door al deze slimme oplossingen, mét de herkenbaarheid van het merk, kwamen we tot een website die werkt. Imagebuilders kan zo meer aandacht besteden aan zaken die zij belangrijk vinden en de klant weet ze te vinden.

Imagebuilders bouwt aan het imago van hun klanten en wij bouwden mee aan het imago van Imagebuilders. Een geweldige fit!

  • Video header
    Direct in beeld bij je publiek

    Bij binnenkomst op de website van Imagebuilders speelt direct de welkomstvideo af op volledige breedte, dit noemen wij een headervideo. De perfecte manier om direct een indruk te krijgen van het enthousiaste team en de ontspannen sfeer van Imagebuilders.

  • Responsive
    Optimale weergave op ieder apparaat

    Het responsive design past zich automatisch aan doordat inhoud en vormgeving van de website meeschalen met het formaat scherm van de bezoeker, deze ervaart hierdoor een constante look & feel ongeacht het apparaat waarmee de website van Imagebuilders bezocht wordt.

     

     

Ook een site met maximale impact?

Benieuwd hoe Internetbureau Max jou kan helpen te matchen met de doelgroep die jij als klant wil?

Neem contact op met Melanie, zij kan je er alles over vertellen. Bel gerust met 055-5270270 of stuur ons een bericht:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Melanie
Senior Online marketeer