
Van contentstrategie tot content creatie
Mensen vertellen verhalen, dat doen we al sinds het begin. Vroeger ging je daarvoor op een kratje staan, tegenwoordig deel je content. Het doel is nog altijd hetzelfde: mensen meenemen in jouw verhaal en ze overhalen tot actie. Met rich content lever je ook in deze digitale wereld interessante ervaringen en bind je jouw publiek op een aansprekende manier.
Neem contact opRich content staat voor een diepere beleving, waar het verhaal voorop staat. Of je nu de geschiedenis in wil duiken, of een online tentoonstelling houdt.
Het is allemaal mogelijk.
Audiotour
Webstory
Het bekende format van Instagram, gemaakt door Google. Webstories zijn beter te beheren, overal in te zetten en helpen met SEO.
Online expositie
Toon je elk verhaal op z’n best, direct op jouw website en grijp full-screen de aandacht. Ontdek de vele mogelijkheden.
Contentstrategie
Weet wanneer je jullie content het best publiceert om de meeste mensen te bereiken.
Contentproductie
Wij ontwikkelen al onze content in-house, zodat we verzekerd zijn van de beste kwaliteit en een soepel traject.
Benieuwd hoe rich content jouw bedrijf verder helpt?

Met een audiotour duikt jouw publiek de geschiedenis in, gaan ze op interactieve speurtocht, ontdekken ze de achtergrond van gebouwen, bomen, kunst of wat je maar wil. Trakteer je publiek op een nieuwe beleving.
Ontdek onze audiotours- Productie volledig in-house
- Voice-overs, soundtrack en -effects
- Immersive storytelling
- Research en script
- Interactieve kaart met GPS-tracking

Apen in de Stad
Met Apen in de Stad gaan kinderen op speurtocht door de binnenstad van Apeldoorn ter ere van het 50-jarig bestaan van Apenheul. In een interactieve audiotour met educatieve spelelementen klauteren, klimmen en quizzen de jongste fans van Apenheul en leren ze meer over apen.
Ontdek één van de verhalen van Apen in de Stad in de audiospeler:
‘Storytelling is meer dan een buzzword’
