Wat houdt ons bezig

Hoe word je online goed gevonden?

Hoe word je online goed gevonden?

Het schrijven van goede content voor je doelgroep is heel belangrijk. Dit zijn immers de mensen die je tekst daadwerkelijk lezen. Maar om vindbaar te worden mag je de zoekmachine niet vergeten.

Lees verder
3 stappen voor een sterker LinkedIn profiel

3 stappen voor een sterker LinkedIn profiel

Wil jij weten hoe je een sterk LinkedIn profiel kunt neerzetten? Lees dan deze drie stappen.

Lees verder
Hogere conversie met een One Page Website?

Hogere conversie met een One Page Website?

Een one page website (ook wel single page website) is een website die zoals de naam al doet vermoeden uit één pagina bestaat. Maar levert een one page website wel conversies op?

Lees verder
Waarom jouw bedrijf een LinkedIn bedrijfspagina nodig heeft

Waarom jouw bedrijf een LinkedIn bedrijfspagina nodig heeft

Stel je voor: Je loopt door een drukke winkelstraat waar alleen ‘product X’ wordt verkocht. Jouw bedrijf verkoopt ‘product X ‘ alleen heb jij geen winkel in die drukke winkelstraat. Lijkt mij persoonlijk niet zo handig. Jou wel? In het bovenstaande voorbeeld zijn uiteraard een hoop externe factoren weggelaten en toch laat het in essentie

Lees verder
Waarom op jezelf zoeken in Google zinloos is

Waarom op jezelf zoeken in Google zinloos is

Alles wat je doet wordt opgeslagen Wist je dat Google standaard al je zoekopdrachten opslaat en mee laat wegen in de resultaten? Dit betekent dat wat jij interessant vindt steeds hoger in de zoekmachine verschijnt. Dit is heel handig als je naar iets op zoek bent, maar dat ook verwarrend als jij als ondernemer wilt

Lees verder
In één oogopslag overzicht in je Google Analytics

In één oogopslag overzicht in je Google Analytics

Wirwar aan informatie Is voor jou Google Analytics ook zo’n wirwar aan informatie? En vindt je het moeilijk te bepalen wat nou relevant is of waar je te veel informatie krijgt om nog te snappen wat het betekend? In dit blog leg ik uit hoe je in één oog opslag overzicht krijgt over wat zich

Lees verder
Workshop Google Analytics

Workshop Google Analytics

We merken dat veel ondernemers geïnteresseerd zijn in bezoekersgedrag, maar niet weten waar ze moeten beginnen. Daarom hebben we bij Max een workshop Google Analytics waarin de basics worden uitgelegd.

Lees verder
Kies de beste versie van je website met een A/B test

Kies de beste versie van je website met een A/B test

Bij een A/B test (soms split testen genoemd) worden twee versies van dezelfde webpagina vergeleken om te kijken welke beter presteert. Je vergelijkt de twee versies door ze tegelijk aan te zetten en je bezoekers van je website op te splitsen. De bezoekers zullen dan één van beide versies te zien krijgen. De versie die de beste conversie

Lees verder
Leer efficiënt bloggen

Leer efficiënt bloggen

Met het nieuwe link building van Google is het belangrijk dat je regelmatig een nieuwe content plaatst op je website, zodat je zowel door potentiële, nieuwe als terugkerende online bezoekers beter gevonden wordt en dat je betrokkenheid creëert. Door waardevolle informatie op je website te plaatsen zorg je voor vertrouwen van je bezoekers. Blogs komen in

Lees verder