Wat houdt ons bezig

Google Mijn Bedrijf: hoe werkt het?

Google Mijn Bedrijf: hoe werkt het?

Wil jij ook beter vindbaar zijn in Google? Wil je beter in het oog springen van ’s werelds grootste zoekmachine? In de vorige blog heb je nader kennis kunnen maken met de voordelen van Google Mijn Bedrijf. Deze gratis tool biedt je een aantal mogelijkheden om je vindbaar- en zichtbaarheid te vergroten in Google. Tijd om ermee aan de slag te gaan!

Lees verder
Beter gevonden worden met Google Mijn Bedrijf

Beter gevonden worden met Google Mijn Bedrijf

Als bedrijf wil je altijd goed vindbaar zijn. Online én offline. Met Google Mijn Bedrijf heb je de regie voor een groot deel in eigen hand en vang je zo meerdere vliegen in één klap. We lichten aan de hand van een aantal voordelen graag toe waarom het daarom handig is om Google Mijn Bedrijf te gebruiken.

Lees verder
Google Update: wat zijn de gevolgen voor jouw website?

Google Update: wat zijn de gevolgen voor jouw website?

Google wil altijd de beste zoekmachine zijn. Om de beste te zijn en blijven vergt het Google enorm veel inspanning om qua relevante antwoorden het kaf van het koren te scheiden. Daarom voert de zoekmachinegigant regelmatig ingrijpende wijzigingen door die moeten leiden tot de beste zoekresultaten.

Lees verder
Wat is crawlen?

Wat is crawlen?

Betekenis crawlen: Crawlen is het verkennen van websites door zoekmachinesoftware (bots) om de inhoud van sites te indexeren. Als een website niet goed gecrawld kan worden, heeft dit grote gevolgen voor de vindbaarheid van de site.

Lees verder
Wat is HTTPS?

Wat is HTTPS?

Betekenis HTTPS: HyperText Transfer Protocol Secur (HTTPS) is een protocol voor het afhandelen van aanvragen tussen een cliënt (browser) en server (webserver). Voor het gebruik van HTTPS dien je een SSL Certificaat te installeren. Dit is het veiligste protocol op het internet. De kosten voor dit certificaat variëren afhankelijk van het benodigde type certificaat (single, multi-domain

Lees verder
Wel of geen online marketing tijdens de zomervakantie?

Wel of geen online marketing tijdens de zomervakantie?

De zomervakantie is begonnen. De hele wereld is op vakantie en zo ook de klant. Ondertussen draait de online wereld als een razende door. De meeste vakantiegangers willen ondanks het onthaasten daar zo min mogelijk van missen. Wat moet je als bedrijf online doen tijdens de vakantieperiode? Wat kun je doen? Moet je iets doen?

Lees verder
Waarom moet je je WordPress website en plugins (laten) updaten?

Waarom moet je je WordPress website en plugins (laten) updaten?

Eindelijk heb je een WordPress-website gebouwd of laten bouwen die volledig voldoet aan jouw wensen. Ineens krijg je bij het inloggen een melding dat er een nieuwe update van WordPress beschikbaar is. WordPress adviseert je deze update uit te voeren. Maar waarom eigenlijk? We zetten een aantal belangrijke redenen voor je op een rij.

Lees verder
WordPress lanceert editor-plugin Gutenberg

WordPress lanceert editor-plugin Gutenberg

De innovatie die tijdens WordCamp 2017 in Parijs het meest besproken werd, kwam uit de koker van WordPress zelf. Bedenker en eindbaas Matt Mullenweg (CEO van Automattic, het bedrijf achter WordPress) kondigde namelijk de nieuwe plugin Gutenberg aan.Wat is de Gutenberg plugin?We proberen het je simpel uit te leggen. De Gutenberg plugin is een editor-plugin.

Lees verder
CloudFlare koppelt veiligheid aan snelheid van je WordPress-website

CloudFlare koppelt veiligheid aan snelheid van je WordPress-website

Wat is CloudFlare?Een wens van elke organisatie is om de website zo veilig én zo snel mogelijk te maken. Een handige uitbreiding voor je website die beide wensen kan vervullen is CloudFlare. CloudFlare biedt verschillende oplossingen die vooral invloed hebben op de snelheid en veiligheid van je website. We zullen het zo simpel mogelijk uitleggen,

Lees verder