Wat houdt ons bezig

Hoe restaurant Jules Verne zelfs in deze tijd groeit

Hoe restaurant Jules Verne zelfs in deze tijd groeit

Het echte leven kan net zo meeslepend zijn als de verhalen van Jules Verne – dat ontdekte we in 2020 samen met het gelijknamige Apeldoornse restaurant. Die Jules Verne van de broers Adnan en Murat Yilmaz is namelijk sinds 2019 samen met ons op avontuur om 25% meer maandmenu’s te verkopen en daar plukken ze dit jaar de vruchten van.

Lees verder
Waarom je website pas de eerste stap is

Waarom je website pas de eerste stap is

Een mooie, nieuwe website die niets oplevert is weinig waard. Je website is dan ook pas de eerste stap naar meer resultaat en we raden je vooral aan om stappen te blijven nemen.

Lees verder
Crowdfunding met effect voor Voedselbank Apeldoorn

Crowdfunding met effect voor Voedselbank Apeldoorn

Wat als je een gespreide strategie gebruikt om een groter bereik te creëren voordat je met crowdfunding start? Dan behaal je ongelooflijke resultaten, zoals bij ons project voor de Voedselbank.

Lees verder
De kracht van storytelling voor Apeldoornse herdenking

De kracht van storytelling voor Apeldoornse herdenking

Martijn heeft defilé’s van dichtbij meegemaakt, maar begreep het belang er pas van toen hij zelf de reeks ‘Bevrijdingsverhalen’ schreef. Benieuwd hoe je storytelling kan gebruiken om jouw evenement tot leven te brengen? Wij zette de kracht van verhalen in voor de Apeldoornse bevrijding.

Lees verder
Afstudeeronderzoek: effectieve content produceren

Afstudeeronderzoek: effectieve content produceren

De campagnedoelstelling behalen door de juiste content in te zetten op het juiste kanaal en daarmee de juiste doelgroep bereiken. Dat is nogal een klus. Internetbureau Max merkt dat dit steeds crucialer wordt in onze huidige samenleving, waarin internet en social media een grote rol zijn gaan spelen. Benieuwd hoe Anne hier onderzoek naar doet? Lees dan snel verder!

Lees verder
Goed voorbereid aan de startlijn Midwinter Marathon

Goed voorbereid aan de startlijn Midwinter Marathon

Tijdens de Midwinter Marathon in februari verschijnen er elk jaar duizenden renners aan de Apeldoornse Loolaan. In de weken en maanden ervoor zijn zij allen wel eens of, vaker, vele malen op de website geweest, met verschillende vragen. Hun website is voor de Midwinter Marathon dan ook geen bijzaak, maar een belangrijk middel. Want een heldere website, die meer vragen beantwoord dan hij oproept zal de vrijwillige organisatoren jaarlijks honderden manuren besparen.

Lees verder
Webrichtlijnen – de regels op een rij

Webrichtlijnen – de regels op een rij

Deze blog is onderdeel van onze serie over webrichtlijnen. De vorige blog gaf een inleiding over webrichtlijnen – belangrijke regels voor het open internet. In deze blog over webrichtlijnen: ‘kun je een stel moeilijke regels over toegankelijkheid ook makkelijker maken?’
Benieuwd hoe je webrichtlijnen jou helpen met je SEO?

Lees verder
Verhalen tot leven brengen via Gelderland Herdenkt site en app

Verhalen tot leven brengen via Gelderland Herdenkt site en app

Tijdens Operation Market Garden moesten Amerikaanse, Canadese, Engelse en zelfs Poolse troepen samenwerken om in één bliksemsnelle beweging de vijand te overrompelen en bruggen van Eindhoven tot en met Arnhem veilig te stellen. Hoewel het beroemde luchtoffensief met duizenden parachutisten er in slaagde alle bruggen te bevrijden, liep de gehele operatie uit op een fiasco.

Lees verder
A, B, Campagnes. Facebook’s niet zo geheime wapen voor jouw succes.

A, B, Campagnes. Facebook’s niet zo geheime wapen voor jouw succes.

Facebook Campagnes: een tool, geen doel. Lees in deze blog van Jill meer over het stellen van scherpere doelen, betere segmentatie en écht engagement met jouw fans of nieuwe klanten.

Lees verder