Wat houdt ons bezig

Storytelling is meer dan een buzzword

Storytelling is meer dan een buzzword

Bij de term ‘storytelling’ hebben wij het niet over een verhaaltje voor het slapen gaan. Het is een krachtig instrument, mits je het goed toepast. Lees in deze blog wat storytelling voor bedrijven inhoudt.

Lees verder
De druktemonitor voor Toerisme VAN

De druktemonitor voor Toerisme VAN

Wat doe je als regiomarketeer wanneer je zoveel mogelijk mensen naar jouw streek wil krijgen, maar mensen ineens niet in grote getalen bijeen mogen komen? Dan ontwikkel je een tool die de bezoekersdrukte in de gaten houdt. Eentje die heldere informatie geeft én heel makkelijk te gebruiken is. Ontdek het verhaal achter de Monitor Bezoekersdrukte

Lees verder
Hoe een campagne-methode de Museumweek in 2020 hielp

Hoe een campagne-methode de Museumweek in 2020 hielp

Als je jouw organisatie stormbestendig wil maken moet je flexibel zijn. Want tijden veranderen, maar jij wil voort blijven bestaan. Die flexibiliteit is in 2020 belangrijker dan ooit en één klant waar we veel van hebben geleerd in dit opzicht is de Museumvereniging.

Lees verder
Hoe restaurant Jules Verne zelfs in deze tijd groeit

Hoe restaurant Jules Verne zelfs in deze tijd groeit

Het echte leven kan net zo meeslepend zijn als de verhalen van Jules Verne – dat ontdekte we in 2020 samen met het gelijknamige Apeldoornse restaurant. Die Jules Verne van de broers Adnan en Murat Yilmaz is namelijk sinds 2019 samen met ons op avontuur om 25% meer maandmenu’s te verkopen en daar plukken ze dit jaar de vruchten van.

Lees verder
Waarom je website pas de eerste stap is

Waarom je website pas de eerste stap is

Een mooie, nieuwe website die niets oplevert is weinig waard. Je website is dan ook pas de eerste stap naar meer resultaat en we raden je vooral aan om stappen te blijven nemen.

Lees verder
Crowdfunding met effect voor Voedselbank Apeldoorn

Crowdfunding met effect voor Voedselbank Apeldoorn

Wat als je een gespreide strategie gebruikt om een groter bereik te creëren voordat je met crowdfunding start? Dan behaal je ongelooflijke resultaten, zoals bij ons project voor de Voedselbank.

Lees verder
De kracht van storytelling voor Apeldoornse herdenking

De kracht van storytelling voor Apeldoornse herdenking

Martijn heeft defilé’s van dichtbij meegemaakt, maar begreep het belang er pas van toen hij zelf de reeks ‘Bevrijdingsverhalen’ schreef. Benieuwd hoe je storytelling kan gebruiken om jouw evenement tot leven te brengen? Wij zette de kracht van verhalen in voor de Apeldoornse bevrijding.

Lees verder
Afstudeeronderzoek: effectieve content produceren

Afstudeeronderzoek: effectieve content produceren

De campagnedoelstelling behalen door de juiste content in te zetten op het juiste kanaal en daarmee de juiste doelgroep bereiken. Dat is nogal een klus. Internetbureau Max merkt dat dit steeds crucialer wordt in onze huidige samenleving, waarin internet en social media een grote rol zijn gaan spelen. Benieuwd hoe Anne hier onderzoek naar doet? Lees dan snel verder!

Lees verder
Goed voorbereid aan de startlijn Midwinter Marathon

Goed voorbereid aan de startlijn Midwinter Marathon

Tijdens de Midwinter Marathon in februari verschijnen er elk jaar duizenden renners aan de Apeldoornse Loolaan. In de weken en maanden ervoor zijn zij allen wel eens of, vaker, vele malen op de website geweest, met verschillende vragen. Hun website is voor de Midwinter Marathon dan ook geen bijzaak, maar een belangrijk middel. Want een heldere website, die meer vragen beantwoord dan hij oproept zal de vrijwillige organisatoren jaarlijks honderden manuren besparen.

Lees verder