Vandaag alweer 25 jaar geleden sprong ik hyper op de fiets om bij de Kamer van Koophandel snel mijn bedrijfsnaam te veranderen — het was mijn achternaam en moest mijn voornaam worden. Hoewel het volgens het RIVM nog nét te vroeg is om met elkaar gezellig stil te staan bij 25 jaar Internetbureau Max, zullen we het niet aan ons voorbij laten gaan.
“Wat voor werk doe jij?” vraagt het meisje. Ze kijkt me met grote ogen aan en houdt de hand van haar moeder, een sportmaatje van me, stevig vast. Ze is misschien vijf jaar oud, dus ‘digital producer’ zegt haar niets. Wat vertel ik haar?
Bij de term ‘storytelling’ hebben wij het niet over een verhaaltje voor het slapen gaan. Het is een krachtig instrument, mits je het goed toepast. Lees in deze blog wat storytelling voor bedrijven inhoudt.
Martijn heeft defilé’s van dichtbij meegemaakt, maar begreep het belang er pas van toen hij zelf de reeks ‘Bevrijdingsverhalen’ schreef. Benieuwd hoe je storytelling kan gebruiken om jouw evenement tot leven te brengen? Wij zette de kracht van verhalen in voor de Apeldoornse bevrijding.
De campagnedoelstelling behalen door de juiste content in te zetten op het juiste kanaal en daarmee de juiste doelgroep bereiken. Dat is nogal een klus. Internetbureau Max merkt dat dit steeds crucialer wordt in onze huidige samenleving, waarin internet en social media een grote rol zijn gaan spelen. Benieuwd hoe Anne hier onderzoek naar doet? Lees dan snel verder!
Tijdens de Midwinter Marathon in februari verschijnen er elk jaar duizenden renners aan de Apeldoornse Loolaan. In de weken en maanden ervoor zijn zij allen wel eens of, vaker, vele malen op de website geweest, met verschillende vragen. Hun website is voor de Midwinter Marathon dan ook geen bijzaak, maar een belangrijk middel. Want een heldere website, die meer vragen beantwoord dan hij oproept zal de vrijwillige organisatoren jaarlijks honderden manuren besparen.
Deze blog is onderdeel van onze serie over webrichtlijnen. De vorige blog gaf een inleiding over webrichtlijnen – belangrijke regels voor het open internet. In deze blog over webrichtlijnen: ‘kun je een stel moeilijke regels over toegankelijkheid ook makkelijker maken?’
Benieuwd hoe je webrichtlijnen jou helpen met je SEO?
In de zoekmachine opvallen tussen die vele webshops is een uitdaging. Maar Jill laat je zien hoe je met Google Shopping een goede indruk maakt én meer gaat verkopen.